زورت میاد
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 79912
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 18 خرداد 1386برچسب:, :: 16:11 :: نويسنده : صدرا

اگه زورت میاد حرف دلتو بزنی الکی میای اینجا چه کنی و اگه حرفی داری بگو وگرنه من که میگم تو هم مثل من محکم باش



نظرات شما عزیزان:

ربولي حسن كور
ساعت17:50---12 تير 1391
سلام

اجازه هست ما حرفهامونو توي وبلاگ خودمون بزنيم؟!
پاسخ:سلام اختیار دارید شما. شما که دیگه از کلیددارهای این وبلاگ هستید.


همنفس
ساعت13:26---20 خرداد 1391
چی گفتی نفهمیدم اما فکر بلبل همه انست که گل شد یارش گل دراندیشه که چون عشوه کند درکارش
پاسخ:یعنی من حرفهای نگفته خودم رو تو پستهام مینویسم اگه جوابی هست می پذیرم اما دلخور شدن و سکوت را قبول ندارم پس جواب بده نه سکوت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: